Strona głównaOpinie o firmachSelsey - opinie, kod rabatowy, showroom

Selsey – opinie, kod rabatowy, showroom

Selsey to firma, która w branży meblarskiej jest coraz bardziej rozpoznawalna. Powiem szczerze, że sklep internetowy przewinął mi się już parę razy w różnych reklamach, więc z ofertą marki byłem mniej więcej zapoznany. W tym artykule standardowo dowiecie się jakie są opinie na temat firmy selsey, czy posiadamy kod rabatowy do sklepu oraz parę innych ciekawych rzeczy, które być może pomogą Wam w decyzji zakupowej. 

Selsey opinie

Na stronie znajdziemy opinie od użytkowników, firma nawet stworzyła dedykowaną podstronę na tego typu rzeczy, lecz nie budzi w nas to zaufania. Dlatego będziemy bazować na opiniach zamieszczonych w innych miejscach niż strona producenta. 

Najpierw zacznijmy od naszej osobistej opinii. Co prawda nigdy nie kupiliśmy żadnego produktu od firmy selsey, ale mamy dość duże rozeznanie na temat jakości i informacji. Zacznijmy od miejsca produkcji. Jak wiemy Polska to zagłębie meblarskie, produkuje się tutaj meble, które mają swoich odbiorców na całym świecie. Selsey na szczęście również stawia na polska produkcję. Dla niektórych będzie to plus, dla niektórych nie będzie miało to znaczenia. Duży wybór produktów jest tutaj faktem. Selsey posiada naprawdę bogatą ofertę. Praktycznie każdy znajdzie tutaj coś dla siebie. Niektóre produkty może nie powalają swoim designem, ale znajdziemy też takie, które naprawdę są dobre. Jakość – tutaj nie mamy szczegółowych informacji, ale czytając dane techniczne meble możemy stwierdzić, że jakość jest dobra – więcej znajdziemy w opiniach od użytkowników. Gwarancja na meble to standardowo dwa lata, jak już w branży meblarskiej bywa. Meble możemy oczywiście zamówić na wymiar, a transport do naszego domu jest organizowany przez firmę. To tyle z suchych informacji, teraz czas na konkretne opinie, które znaleźliśmy na forum. 

Sklep internetowy działa jak trzeba. Jesteśmy informowani o stanie wysyłki na każdym kroku. Wysyłka też bardzo szybka, więc z tego aspektu jestem jak najbardziej zadowolony. Jeśli chodzi o jakość produktów to ciężko mi powiedzieć, bo specem nie jestem. Materiał wydaje się solidny, pewnie więcej będę mógł powiedzieć za rok, dwa. 

Jakość mega – tak zaczyna się opinia pani Magdy na temat produktów firmy Selsey. Zostałam pozytywnie zaskoczona, za co dziękuje firmie selsey. Kod rabatowy sprawił, że to najlepsza cena do jakości. 

Znaleźliśmy też jedną negatywną opinie. Jednak po jej przeanalizowaniu możemy stwierdzić, że winą tutaj był kurier, który uszkodził przesyłkę. Niestety zawsze znajdą się rzeczy, przypadki, które nie są zależne od firmy i mogą jej zepsuć reputację. Przesyłki jednak z tego co wiemy można ubezpieczyć, więc powinniśmy założyć, że osoba, która napisała tę negatywną opinie już dawno rozwiązała swój problem. 

Selsey showroom

Coraz częściej showroomy sprawiają, że sprzedaż w sklepie internetowym winduje.  Selsey posiada swój showroom we Warszawie. Według firmy znajduje się on na ulicy Chocimskiej 3A. 

Kod rabatowy do strony sklepu internetowego pozwala na obniżenie kosztów zamówienia. Aktualnie nie znaleźliśmy żadnego kodu rabatowego, więc jeśli posiadasz kod rabatowy, który działa to możesz podzielić się tym w komentarzu. Z całą pewnością przyda się to osobom, które będą chciały zrobić zakupu w tej firmie. 

Jakub Borowiec
Ukończył technikum budowlane i od tego czasu zakochał się w remontach, wykończeniach i stolarce.
Powiązane artykuły

2 KOMENTARZE

  1. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.!!!!!!!!!!!!!!!!! Zakupiłam narożnik który otrzymałam połamany. Sklep nie chciał uznać reklamacji…..na zasadzie ze podpisałam odbiór towaru. W ” trosce o moje dobro” łaskawie zaoferowali się zrobić mi naprawę za która miałam zapłacić!!!!!!!!!!Po dwóch tygodniach telefonowania, pisania maili i nerwów, mojej walki o zwrot poniesionych kosztów odebrali meble i oddali pieniądze. Zdecydowanie odradzam, meble bardzo niskiej wartości. Materiał tapicerski to jakaś pomyka !!!!!!!!!!!

  2. Zamawiałam kanapę z tego sklepu i wszystko poszło nie tak jak powinno. Jeden wielki bałagan.
    Na stronie widniała informacja że dostawa realizowana jest od 3-5 dni roboczych. Dostałam meila że trwa przeprowadzka magazynów i dostawa może być opóźniona. Uzbroiłam się w cierpliwość chociaż uważam że ta informacja już powinna widnieć na stronie. Po 13 dniach dostałam smsa że kanapa zostanie dostarczona dnia następnego w godzinach od 8-10. Rano o 6:45 dzwoni Pan z transportu że jest pod moim miejscem zamieszkania z moim meblem. 🤦🏻‍♀️ Wyprawiając dzieci do szkoły i przedszkola szybko odebrałam kanapę. Wracając otwieram, a ona zamiast szara jest pomarańczowa 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ dzwonię ze złożeniem reklamacji. Pani prosiła o wysłanie meila więc wysłałam 20 go maja. Dzisiaj dzwonię ponownie dowiedzieć się na jakim etapie jest moje zgłoszenie. Pani Paulina X odpowiedzialna za zgłoszenia reklamacji nawet tego meila nie odczytała mówiła że żaden meil się nie pojawił. Ponowiłam wysłanie wiadomości z reklamacją po czym stwierdziła że faktycznie 20 go też się taki meil pojawił. Pytam się czym pracownicy w tej firmie się zajmują? 🤔bo chyba nie tym czym powinni 🤦🏻‍♀️ Wszystko ale to wszystko jest nie tak. Czas oczekiwania , transport, niezgodność produktu i brak odpowiedzialności w dziale reklamacji…
    NIE POLECAM

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Najpopularniejsze