Strona głównaZakupMakita - rejestracja, przedłużenie gwarancji

Makita – rejestracja, przedłużenie gwarancji

Nowe urządzenia posiadają bardzo często ukryte wady, które ujawniają się dopiero po kilkukrotnym użytkowaniu. Często powstające awarie wiążą się z dodatkowymi kosztami. Zabezpieczeniem jest gwarancja produktu, która zapewnia nam bezpłatną wymianę uszkodzonych części. Aby móc skorzystać z przedłużonej gwarancji urządzeń firmy Makita, należy zarejestrować zakupione urządzenie do 30 dni od daty jego zakupu. Dokonać tego można na stronie www.rejestracja.makita.pl. Przed przystąpieniem do rejestracji, uprzednio należy założyć konto użytkownika, a następnie możliwa będzie rejestracja danego produktu. Aby uzyskać przedłużenie gwarancji na każde z zakupionych urządzeń, trzeba je rejestrować osobno. Po zarejestrowaniu otrzymuje się certyfikat, który potwierdza, że otrzymaliśmy rozszerzoną gwarancję. Zyskuje on na znaczeniu jedynie z ważnym dokumentem zakupu oraz wypełnioną kartą gwarancyjną. Przedłużenie gwarancji dotyczy również narzędzi spalinowych, w przypadku których istotna jest dokumentacja wykonywanych przeglądów na karcie gwarancyjnej. Przedłużenie gwarancji nie dotyczy latarek akumulatorowych, ładowarek, narzędzi pneumatycznych, a także akumulatorów przemysłowy i akumulatorowych narzędzi przemysłowych. Należy pamiętać, że sama rejestracja urządzenia, w którego zestawie znajdują się akumulatory, nie oznacza przedłużenia gwarancji. W tym celu trzeba zarejestrować również akumulatory. 

Rejestracja Makita

Dzięki wykonanej rejestracji urządzeń Makita możemy uzyskać przedłużenie gwarancji. Przed tym należy, jak podano wcześniej, założyć konto w serwisie. Przy rejestracji wymagane od nas będzie podanie danych teleadresowych. Dokonywanie rejestracji w Makita dotyczy zarówno firm, jak i osób prywatnych. Z zastrzeżeniem, że w przypadku firm rejestrujących urządzenia, to oni będą użytkownikami maszyn i urządzeń, a nie zostaną one sprzedane. Po założeniu konta przystępujemy do rejestracji urządzenia. Każde urządzenie powinno być rejestrowane osobno. Rejestracji należy dokonać do 30 dni od daty zakupu. W przeciwnym razie stracimy możliwość ubiegania się o przedłużenie gwarancji, a karta gwarancyjna nie zostanie zarejestrowana. Jak wcześniej wspomniano, zwykła rejestracja to za mało do uzyskania przedłużenia gwarancji. Dotyczy to sprzętu, który posiada akumulator. W tym wypadku nie należy zapomnieć o rejestracji samego akumulatora. Podobnie jak w przypadku dokonywania rejestracji nowych urządzeń, również w przypadku akumulatora należy dokonać jej osobno. Gdy będziemy się starać reklamować dane urządzenie, niezbędne jest przedstawienie ważnych dokumentów, jak certyfikat, karta gwarancyjna Makita oraz dowód zakupu. 

Karta gwarancyjna Makita

Numer karty gwarancyjnej Makita potrzebny jest do przedłużenia gwarancji. W nim znajduje się kod modelu lub zestawu, który następnie należy wprowadzić w odpowiednie pola przy rejestracji urządzenia. Po dokonaniu rejestracji zakupionych urządzeń otrzymujemy certyfikat gwarancji. Na nim znajduje się numer certyfikatu, rodzaj urządzenia, na które otrzymaliśmy przedłużenie gwarancji, numer seryjny produktu, a także datę, do której została gwarancja przedłużona. Oprócz tego na certyfikacie widnieje numer karty gwarancyjnej oraz data zakupu. Sama karta gwarancyjna Makita zapewnia nam naprawę w razie usterki lub wymianę na nowe urządzenie w przypadku, gdy niemożliwe jej usunięcie awarii. Dzięki karcie gwarancyjnej można sprawdzić, czy zakup miał faktycznie miejsce i czy dotyczy konkretnego sprzętu. Tutaj pomocny okazuje się numer karty gwarancyjnej, dzięki której można sprawdzić dane urządzenie, jego serię, rodzaj.  

Tomasz Borowiecki
Tomasz Borowiecki
Ukończył technikum budowlane i od tego czasu zakochał się w remontach, wykończeniach i stolarce.
Powiązane artykuły

Najpopularniejsze