Strona głównaNaprawySilniki Ducar - opinie

Silniki Ducar – opinie

Silnik to najważniejszy element kosiarki. Kupując sprzęt do koszenia trawnika, warto sprawdzić, kto jest jego producentem i jakie są jego parametry. Dziś sprawdziliśmy, czym charakteryzują się silniki Ducar. Przeczytaj więcej na temat:

  • Ducar silnik opinie, 
  • silnik Ducar 150 opinie, 
  • silnik Ducar d225 opinie.

Klienci, którzy kupują kosiarkę najczęściej sięgają po modele, które mają moc pomiędzy 4 – 6 koni mechanicznych. To wystarczające, by z łatwością prowadzić sprzęt nawet po nierównej działce. Silniki o takiej mocy są też najczęściej wybierane przez producentów kosiarek, bo trzeba pamiętać o tym, że producent kosiarki i silnika do niej to nie to samo. Najczęściej firma zajmująca się wytwarzaniem kosiarek, czy glebogryzarek współpracuje z konkretnym producentem silników. 

Choć w największym stopniu komfort koszenia zależy od tego, czy kosiarka wyposażona jest w napęd, to równo i cicho pracujący silnik też ułatwia pracę. Każdy, kto kupuje kosiarkę, chce, by służyła mu minimum kilka lat, więc przed zakupem warto zapoznać się z opiniami na temat silników. Z charakterystyką silników Ducar możesz zapoznać się poniżej. 

opinie o silniku ducar
Kosiarki z silnikiem Ducar mają bardzo dobre opinie.

Silnik do kosiarki Ducar opinie

Jeśli chodzi o Ducar silnik opinie pojawiają się najczęściej na stronach internetowych, na których można ocenić zakupione produkty. Klienci, którzy wybrali kosiarkę spalinową z silnikiem Ducar, są zadowoleni z zakupu. Kosiarka jest lekka, a sam silnik pracuje dość cicho. 

Dzięki temu, że kosiarka z silnikiem Ducar wyposażona jest w napęd, skoszenie ogrodu zajmuje niewiele czasu. Jest też mniej męczące. 

Najpopularniejsze modele silników Ducar to Ducar 150 oraz Ducar d225. Poniżej sprawdzisz, jakie ma silnik Ducar 150 opinie i czy warto inwestować w mocniejszy silnik Ducar d225. 

Silnik Ducar 150 opinie

Silnik Ducar 150 ma pojemność 150 cm3 i moc 2,7kW. Jeśli chodzi o silnik Ducar 150 opinie użytkowników wskazują na to, że jest wystarczający do niedużych kosiarek z napędem. Pracuje równo i nie sprawia żadnych problemów nawet przy częstym użytkowaniu. Jest wyposażony w tuleję żeliwną. Zastosowana została w nim bezłożyskowa technologia i system samosmarujący. 

Moc silnika Ducar pozwala na komfortowe skoszenie całej działki, nawet o powierzchni 10-12 arów. 

Każdy powinien też pamiętać o tym, by raz w sezonie wymienić w kosiarce olej, filtry i ewentualnie świecę. Zestaw potrzebny do wykonania takich podstawowych czynności można kupić za kilkadziesiąt złotych. 

W silnikach Ducar zastosowano papierowo-piankowy filtr powietrza i filtr oleju o wysokiej odporności na kurz. Dbając o silnik kosiarki, można przedłużyć jej życie o kilka lat. W przypadku jednostki, którą jest silnik Ducar 150 opinie wskazują jeszcze na to, by czyścić kosiarkę po każdym koszeniu. Silnik jest szczelną konstrukcją i zanieczyszczenia nie powinny dostawać się do środka, ale mimo tego należy o tym pamiętać. 

Na pracę silnika kosiarki może mieć też wpływ niewyważony nóż – drgania z niego będą przenosić się na układ korbowo-tłokowy i powodować szybsze zużycie.   

Silnik Ducar d225 opinie

Silnik Ducar d225 ma 224 cm3 pojemności. To silnik czterosuwowy o mocy 7 KM. Montowany jest w większych kosiarkach, które przeznaczone są do pracy na dość dużym terenie. Przy odpowiednim użytkowaniu kosiarka z silnikiem Ducar będzie służyć właścicielowi przez długie lata. 

Kosiarka wyposażona w silnik Ducar d225 opinie ma dość dobre. Użytkownicy cenią przede wszystkim to, że kosiarka równo pracuje nawet przez kilka godzin ciągłej pracy. Dzieje się tak głównie dzięki temu, że w silnikach Ducar środek ciężkości położony jest dość nisko. 

Co podkreślają wszyscy, kluczowe jest dobrej jakości paliwo i konserwacja na początku i końcu sezonu. Do kosiarek można używać benzyny 95-oktanowej. Najczęściej do kosiarek używa się oleju o specyfikacji SAE 30. Niektórzy producenci silników mają dedykowanego producenta oleju. 

W przypadku kosiarek zużycie paliwa nie jest aż tak istotne. Jednak mimo tego warto wspomnieć, że w silnikach Ducar zastosowano cienki pierścień tłokowy, dzięki czemu zużycie paliwa jest niższe. 

Zobacz też:

Jakub Borowiec
Jakub Borowiec
Ukończył technikum budowlane i od tego czasu zakochał się w remontach, wykończeniach i stolarce.
Powiązane artykuły

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Najpopularniejsze